Besökare

tisdag, maj 01, 2012

UNDERBARA DAG ;)

Jag har haft en fantastisk dag med min lillasyster, min pappa och mina små trollungar. Har varit ute och lekt i parken, och pojkarna har lekt så bra ihop och verkligen haft så mysigt. Vi har plockat blommor, pinnar och massor av kottar så vi får se vad vi ska pyssla ihop senare i veckan eller till helgen. mina små skogstroll, älskar att gå i skogen och bara njuta av lugnet och all frisk luft. Fåglarna som kvittrar och barnens skratt :)



Vi har varit på Julians skolgård och lekt, ett litet stopp som alltid är lika uppskattat av barnen :)
Pojkarna fick uppleva ett riktigt race-lopp på fotbollsplanen när 4 killar körde fyrhjuling...



Min lilla prinsessa fyller 1år på söndag, tiden går fort. Jag som tyckte det inte var alls länge sen som hon lärde sig sitta... Men nu går hon och busar med sina bröder, riktigt stolt liten tjej. Idag när vi var ute så satte jag ner henne på marken så hon kunde gå lite med oss, men NEJ!! En helt hysterisk tjej som fick panik och inte alls ville vara där nere på marken själv :) Så då fick hon istället åka vagnen, hon är så söt. Helt fascinerad av alla träd som "rör sig", älskar "pippi fåglarna". Hon pratar och pratar och är så älskad av sina bröder. Liam har en speciell relation till sin lillasyster, han försvarar henne och ser alltid till att hon har det bra. Han "pratar" med henne och hon skrattar högt, som om dom har ett eget språk med varandra. Så gulligt :)


När vi kom hem idag och hade ätit så rensade jag ut båda klädskåpen i hallen, tog bort alla vinterkläder och fram med alla vårkläder. Ner i källaren med allt, rensat, rensat... Kollat igenom så pojkarna och Minoe har regnkläder, stövlar, vindbyxor, fleecetröjor, skaljackor osv osv
Allt finns nu till alla barnen, SKÖNT!
Hittade Minoes nya fina stövlar, fast hon gillade mer sin fina solhatt ;) Lilltjejen, redan så stor.

Nu ska jag umgås med min lillasyster, kolla film och käka glass (min största svaghet)

Imorgon väntar det nya äventyr för både mig och barnen :)


Inga kommentarer: