Besökare

torsdag, maj 03, 2012

Medicin...

Liam var på Prima igår och fick medicin för hans dåliga sömn, Han somnar sent, vaknar ofta och sen när han vid 05:00 vaknar så  är det God morgon för honom "suck", inte så konstigt att vi båda är trötta.
Han fick Circadin 2mg som ska tas 2 timmar innan han ska sova. Första natten igår och jag kan bara tala om att tabletten hade motsatt effekt, så nu får vi se hur natten blir.
Någon som har erfarenheten av denna medicin eller annan medicin för just sömnen?


3 kommentarer:

knasmamman sa...

min lillknas äter det, och jag tyckte att det tog ett tag innan jag såg någon form av effekt, men vissa nätter har han svårt att sova och ibland somnar han direkt. men man får nog testa ett tag innan man kan göra någon utvärdering på det.
kram!!

Anonym sa...

Du verkar så strk. Du klarar allt det här själv, eller utan partner snarare. Du inspirerar mig, vars yngste som också precis diagnostiserats med samma som Liam. Jag beundrar att du orkar dela med dig av ditt liv och är tacksam för att du gör det!

//Charlotta

Skruttmamman sa...

Tack Charlotta. Det värmer att bloggen uppskattas. Tack för ditt fina inlägg och tack för att du läser. Hoppas att din son får den hjälp som finns och som han har rätt till. Kramar Cecilia