Besökare

måndag, september 10, 2012

veckan som varit...

Vilken vecka det har varit :)

Börjat jobba igen och det känns så otroligt roligt. trivs jättebra men det är såklart mycket nytt att lära sig och ta in men det passar ju mig som gillar utmaningar.

Jag har spenderat mina fm dagar i den nya fina parken som kommunen slagit upp här i Tyresö, helt fantastisk park med massor av underhållning för barnen. Blev en stund i parken idag oxå med familjerna Jansson och Lindgren/Gustafsson, lika trevligt och roligt som alltid.
Så veckan som varit har bara sprungit iväg och det har även varit en underbar helg.

Neo gungar med sin kompis Alvin, sen somnade
han en stund :)

Minoe älskar parken och framförallt motorcykeln
 


Fredagen blev lugn, lite vin på kvällen hos Johan och Elin.

Lördagen började som varje lördag med fotbollsträning nere på vallen, sen blev det nya parken.
På kvällen var det fest hos hos familjen Lindkvist/Johansson , lite dricka, snacks och trevligt sällskap. En kväll som slutade på Golden Hits på schlagergolvet. ha ha ha!! Länge sen jag skrattade så mycket, hade så jäkla roligt. Tack alla goa som var med :) Underbart säger jag bara.
(Tack för lånet av mathias Anna, länge sen jag skrattade så mycket, han gick "All In")

Underbara vänner :)



På söndagen var det dags för konfirmation med finaste Jennifer :) Fantastiska tjej;)
Även om informationen varit lite bristande innan själva dagen med stort D, så gick det bra och konfirmanderna hade satt ihop en liten sketch som präglade 2000-talet och det vi lever i nu. Mycket skratt och värme.


Världens bästa :)

Hon har blivit stora tjejen :)
 

Även fast sömnen uteblev i stor utsträckning så har jag haft en fantastisk vecka och helg med barnen och mina goa vänner :) Men nu är det ny vecka med nya tag och den kommer att bli underbart rolig :)

Kram till er alla goa :)

Inga kommentarer: