Besökare

måndag, september 17, 2012

Veckan som gått :)

Full rulle och många järn i elden. Mycket man ska hinna med på en vecka.
Förra veckan så var det jobb, träning, hämtning/lämning och tusen andra saker som stod på schemat. Många måsten och lite tid men det löste sig till slut ändå. Måste lägga upp en cool bild på brorsans hund från ett tävlingslopp i helgen. Världens bästa Ture :)


 


Helgen har varit bra, varit på middag med fantastiska vänner och underbara barn. Spenderat ett par timmar i den nya lekparken med mycket lek och skratt. Underbart med människor som är sig själva och bryr sig från hjärtat. 


Mys i kompisgungan :)
 

Sötnosen ;)
 

Neo tog för ovanlighetens skull en
tupplur i kompisgungan :)


Jag har ett sånt otroligt bra liv och dom bästa omkring mig, jag känner mig glad och positiv mest hela tiden :) Bra känsla! Mina barn är fantastiska, ibland är det självklart jobbigt,  men åhh vad jag älskar dom :)

Idag är det VAB för min del med lillsnuttan, Minosan har inte mått så bra så hon får vara hemma idag och mysa lite med mamma. men just idag är det full fart på henne. Men ibland måste man vara hemma en extra dag för att kolla av ;) Så nu har vi kört ett tvättstugepass hon och jag :)


Minoe hjälper mamma tvätta :)


Veckan som kommer är fullspäckad med aktiviteter, genrep, jobb och andra måsten. På onsdag fyller världens bästa Jennifer år. 15 år, helt sjukt vad tiden går fort. Börjar jag bli gammal nu eller? Hmm!


Finaste tjejen ;)


Ha en bra höstdag :)

Inga kommentarer: