Besökare

onsdag, september 05, 2012

Pusselbitarna faller rätt...

Då börjar man att jobba idag, känns sjukt kul och jag är superladdad. Har verkligen fått ett underbart jobb som jag garanterat kommer att trivas på.
Jag hinner mysa med mina underbara barn på morgonen och behöver inte stressa iväg. Plus att jag har den tiden som behövs för Liams alla möten m.m

Jag har verkligen fått ordning på allt nu, min och barnens vardag. Det känns som att pusselbitarna har fallit på plats, nu är det bara all träning med Liam som ska rulla igång.

Igår hade jag ont i kroppen, magen och hes som bara den. Men tog mig till nya lekparken en stund med Marie och barnen så jag fick lite frisk luft och lite bus iallafall :)


Finaste Julian ;)


Var hos min goa nagelteknolog igår kväll och fixade till naglarna, lika snygga som alltid :)  Hon är så varmhjärtad och bra. Tiden bara rinner iväg när jag är där.





Ha en bra dag alla fantastiska vänner :)

Inga kommentarer: