Besökare

torsdag, september 27, 2012

Veckan som gått...

Torsdag och veckan springer iväg...

Igår hann jag med en fika med Sanna på fm, alltid lika trevligt. Julian och jag var hos tandläkaren också för den årliga kontrollen och allt gick bra. Han fick ett stort plus i kanten och fick en snygg rosa tandborste. Dom bygger om på folktandvården i tyresö, nya snygga dörrar!? Eh...'



Nya folktandvården, ljust och öppet!?
Eller?



Har jobbat och haft minst sagt "häcken full" i veckan, hämtade upp min söta Iza på vägen hem igår så hon fick gosa med Oliwer en stund. Det är underbart med goa vänner som tar med sig Julian hem från fritids så jag inte behöver hämta honom så sent :)

I tisdags kom Liam hem från Söderhamn, det har varit upp och nervänt här hemma sen dess. Utbrott och mycket konflikter just nu med honom. Det är jobbigt och väldigt frustrerande att inte nå fram till honom, att han inte tar in någonting. Vet inte riktigt vad jag ska göra just nu, inga rutiner fungerar. Känns som om vi hamnat på ruta ett igen men det är bara att ta nya tag och börja om från början även om det just nu för stunden känns tungt och jobbigt...

Men jag älskar honom och alla andra småtroll här hemma mest av allt...

Vi är ju ganska mycket i nya parken och leker, barnen älskar den och även vi vuxna måste jag erkänna. Är så glad över att jag har så fina vänner omkring mig som bryr sig på riktigt ;) Tack för att ni finns för oss.

Bästa Alvin och min alldeles egna fru ;)
 

Finaste grabbgänget som leker bäst ;)
 

Min egen lilla "sumo", eller är det Elins?
 
 
Idag har jag varit med Julian i skolan, en fantastisk upplevelse på både gott och ont, men i det hela så tycker jag att det fungerade bra. Det verkar gå bra för Julle och han trivs i skolan och tycker det är kul på lektionerna. Idag serverades det raggmunk, lingonsylt och fläsk i skolan, riktigt mumsigt.
 
Nu sover mina småtroll sen länge och det är dags för mamma mu att krypa till kojs så jag får några välbehövliga timmars sömn denna natt. Det har varit en omtumlande dag med många konstiga inslag. Många funderingar och många frågetecken som jag hoppas får en lösning snart :(
 
 
Utslagen sötnos :)
 

Mammas charmtroll :)
 
 
 
Kram på er alla goa vänner :)

Inga kommentarer: