Besökare

lördag, juli 07, 2012

Det blir inte alltid som man tänkt sig...

Lördag och varmt, eller kvavt eller vad man nu ska kalla det :) Man ska ju inte klaga när det är så bra väder som det är ute. Inget regn iallafall. men det är så jobbigt när man blir sådär klibbig och äcklig att kläderna sitter som ett korvskinn längst med kroppen :) man känner att man helst av allt vill sitta under en dusch hela dagen. Ha ha ha.!

Men iallafall så tänkte jag i morse att jag skulle rensa lite i barnens rum, jag började och det blev mer och mer och jag fortsatte ut i köket och vips 5 timmar senare så satte jag in skurhinken i städskåpet. Hmm, skön lördag.! Det blir inte alltid riktigt som man tänkt sig, men oj vad skönt det är nu när det är klart. Snyggt rent och ordning, för en stund iallafall ;) Så min dusch som jag skulle ha tagit imorse vid 08:30 tar jag snart istället.

Ikväll blir det massa bus :)

Kramen till er alla goa :)



Inga kommentarer: